Petr C.

petakamion@seznam.cz
u Slaného


Jako vozidlo 1. mám žebřík



Nedávno jsem při brouzdání po netu narazil náhodou na váš klub bláznů. No a tak jsem si řekl, že tam nesmím se svým "autoparkem" chybět. Já mám tu svojí multikáru asi tři roky. Objevil jsem ji v kovošrotu, kde byla připravená k rozřezání a sešrotování. Naštěstí majitel těch sběrných surovin byl dobrej známej takže stačila flaška a zanedlouho stála u mě doma. Byla nepojízdná, ale kupodivu jinak všechno původní a zachovalé. Po vyčištění palivové soustavy a vypuštění vody(!) z převodovky jsem ještě musel vyrobit nové "háčko" na řazení a na ten krásný zvuk, když poprvé naskočila jen tak nezapomenu. I zážitek z jízdy byl super. Ten žebřík je na ni asi dost těžkej, protože na štítku je r.v. 1969 a váha 2200kg. Však to s ní také pěkně cvičí. I když ji nepoužívám zrovna každý den, tak je to super pomocník pro celou naši vesnici i okolí. Než se dostala ke mě, fungovala na zimním stadionu ve Slaném na výměnu žárovek. Další původ se mi nepodařilo vypátrat. Ještě chci do svého multikárparku přidat 22- valník nebo sklápěčku. Je to fakt bezvadnej stroj a narozdíl od M25, která mě stála už spoustu času a práce je toto naprosto nenáročný dělník.




Jako vozidlo 2. mám mulču-sklápěčku, s kterou jezdím na srazy






Koupil jsem si ještě jeden stroj, na dlouhé zimní večery, až se budu nudit. Byla za dobrej peníz, bohužel z výhodné koupě se doma, po sundání kapotáže vyklubal černý petr. I když se majitel dušoval, že ne, doma jsem zjistil, že ji zřejmě zasáhly povodně. Zejména plechařina v kabině(podběh,levý bok) už to mají za sebou. Na "palubce" není žádný vypínač ani kontrolka. Ale motorem jde ručně otočit, tak snad ještě není pozdě na záchranu. Když jsem poprvé po nezbytných úkonech nastartoval motor, který asi hodně dlouho neběžel, motor naskočil, ale rozeběhnul se do šílených otáček a nereagoval vůbec na plynové táhlo a nešel ani chcípnout. Tak jsem povolil naftovou hadičku a doufal, že vydrží.

Tuhle mulču jsem zase nedávno prodal, neboť její celkový stav byl katastrofální a při mé práci bych ji rekonstruoval tak 50.let.


Jako vozidlo 3. je multikára, kterou původně chtěl koupit kamarád, ale nakonec zvolil M25 a mulča skončila u mě. Je v celkově velice slušném stavu. Vše funguje v pohodě, jen jsem si cvičně musel vypilovat již druhé háčko do převodovky. Dále jsem dal vyšší sajtny. Také jsem měnil hadici od nafty.Svoji službu prý sloužila ve Škodě Plzeň.