Petr B.

BrazdaP@email.cz
Chotěboř



Zdravím všechny příznivce pozoruhodných strojů. Jmenuji se Petr Brázda a svoji Mulču jsem před lety začal dávat dohromady. Koupil jsem nepojízdný stroj. Zprvu jsem si myslel, že nebude v generálce žádný problém, ale při bližším ohledání jsem zjistil, že generálku na motoru nejsem schopen sám udělat. Proto jsem si nechal pomoci od známého. Také jsem si vyslechl mnoho teorií, že opravovat M22 je utopií, ale nevzdal jsem se. Protože moje Mulča byla trochu bouraná na pravou přední stranu, opatřil jsem ještě jeden kus na ND a z toho vznikla Mulča, kterou nyní můžete vidět.



Velice rád bych poděkoval tvůrcům těchto stránek, které jsem bohužel dříve neznal. Na letošní zimní večery se chystám dodělávat vnitřní kapotáž motoru a zapojení budíků. Za mou přístrojovou desku by mě asi zarputilí zastánci originálů nepochválili, ale já jsem s ní spokojen. Také jsem letos začal řešit doklady. Díky Vašim stránkám jsem pochopil, co vše musí Mulča mít. Doklady vydává od letošního roku Unikont Praha, spol. s r.o. V případě zájmu se na ně obraťte (kontakt naleznete v sekci LEGISLATIVA) a oni Vám ochotně za poplatek doklady vydají. Nic jiného už nepotřebujete (pouze údaje o Vaší Mulče poslané e-mailem).
Multicaru jsem koupil od známého mého bratrance, který je od Jihlavy. Bližší původ neznám. A ta druhá byla z vesničky Jitkov u Chotěboře. Ani o této nevím, v jakém závodě sloužila dříve. Bohužel z druhé Mulči nezbylo vůbec nic, protože jsem jí dostal za podmínky, že přehodím motor a převodovku do nějakého pochybného samohybu a vemu si pouze to, co budu potřebovat a zbytek vrátím. Vzal jsem si tedy přední blatník, čepy, skřínku řízení, nějaké díly z brzd, pár drobností a zbytek jsem vrátil.
Jsem rád, že jsem objevil tolik příznivců těchto strojů. Ani já bych ji za nic nevyměnil.