Milan K.

M.kady@seznam.cz
Hořovicko


Foto M22 ve stavu, jak jsem jí koupil. Korba je ze sklápěče a byla tam připevněná na dva šroubky. Co to bylo původně za provedení nevím, ale má hydr. nádrž místo závaží, hydr. čerpadlo jako sklápěč, ale úchyty na mailer a korbu nemá. Barvu má jako cestáři, ale podle štítku "Multicar M22-1/P-BD" to sypač nebyl - ten má jiné označení.



Koupil jsem jí v roce 1997 od obecního úřadu. Předtím jsem měl M25, ale kvůli drahému povinnému ručení jsem ji prodal. Multikára byla v nepojízdném stavu a do půlky kol byla v nánosu písku po povodni. Musel jsem vyměnit ložiska na přední nápravě, pravit brzdy, seřídit motor. Od té doby sloužila bez velkých problémů až do roku 2001, kdy jsem se rozhodl ji komplet opravit. Měl jsem ještě dvě M22 na díly, tak jsem o náhradní díly neměl nouzi. Káru jsem s kamarádem kompletně rozebral - měl jsem jenom holý rám a znovu postavil. Jediné změny jsou: přední prasátka s paknama z M24, spínač na zpátečku je ve víku převodovky jako je to u M25, české blikny a paraboly.



Nedávno jsem koupil na díly M22 se slavií motorem, který teď připravuji do mé M22. Mám ještě originál valník za M22 a za M25 - obě provedení, (ale bohužel nemůžu na ně sehnat hydr. pumpu) a nepojízdný totální vrak M22 žebřík - potřebuje jiný podvozek - a byl k němu ještě vrak orig. valníku.