Jirka K.

kuklajiri@seznam.cz
Počátky




Svoji M 22 jsem koupil 9.9.2007, původní majitel ji používal hodně dlouhou dobu, teď zemřel a tak jsem ji získal. Má dobrý motor, ale jinak nebyla moc udržovaná. Trochu „plave“ řízení, bylo spálené dynamo, to jsem hned nahradil alternátorem z Š. Favorita ( 14V/55A). Brzdy byly též nefunkční, hl. brzdový válec jsem vyměnil za válec z T.603, pasuje s malou úpravou. Elektrika je také v dost nevyhovujícím stavu, na tu se chystám přes zimu, kdy mám v plánu ji „předrátovat“ a celou káru repasovat. Mám topení na dřevo a tak asi jako většina tady na webu potřebuji něco na dovoz dřeva z lesa. Původně jsem chtěl koupit M 25, ale po zjištění výše nákladů na provoz (SPZ, povinné ručení, STK) a po shlédnutí těchto webových stránek jsem měl jasno. V lese je trochu problém s prázdnou károu – prokluzují kola, ale jak se naloží ( hlavně při zatížení zadku) jede dobře. Ta moje má uzávěrku, která je také do terénu potřebná.

Několik fotek multikáry po opravě.



Závěrem bych chtěl poděkovat tvůrcům těchto webových stránek za záslužnou a obětavou činnost. Zvlášť možnost stažení technické dokumentace pro „nové“ majitele M 22 ( návody na údržbu, schémata, mazací plán, katalog ND ) je cenná pomoc při opravách.