Jarda P.
Pavlicek.Jara(@)seznam.cz
Doma máme dvě multikáry. Obě jsou třístranný sklápěč. První multikára je v trošku horším stavu, trošku hůře brzdí. Sundali jsme z ní akorát střechu, protože to je teď na léto zbytečné. Jinak jezdí výborně, až nato dlouhé žhavení.
Multicar M22 č. 1
Asi po 3 měsících jsem na internetu narazil na parádní multikáru, která měla střechu protaženou až na druhý roh. Parádně je vše udělané: brzdí, sklápí. Je na 15´´ diskách z volhy - plánuju na ně dát šípový vzorek. Nejraději jezdím s touto multikárou. Nebojím se za ní tahat ani přívěs za auto: valník plato. Poté co jsem jí přivezl, jsem si na ní namontoval strobomajáky. Má širší korbu.
Multicar M22 č. 2
Nové zadní gumy s šípovým
vzorem. Hned jsem je zkoušel a paráda.
Přidělal jsem další majáky. Ještě se chystám přidělat podtlakovky a couvací alarm.
Dostal jsem nápad udělat na multikáru radlici. Jenže výroba celé radlice mě přišla zbytečná, proto jsem hledal na internetu už hotovou.
Po měsíci jsem narazil na radlici která je z M24 od pána který ji používal na hrnutí službami. Jen jsem vymýšlel uchycení, proto jsem zvolil uchycení na tříbodový závěs rychlozávěsem.
Někomu se zdá asi že je to moc před multikárou ta radlice ale má to své důvody. Kdybych ji udělal kratší uchycení něco podobného co mají M25 nešlo by mi jednoduché naklápění.
Za další je tu možnost agregace jiného příslušenství a aby radlice šla také přidělat na jiné stroje.Jako zatížení mám plechovou vojenskou paletu naplněnou pískem cca 1400kg.
|