fotky se budou po kliknutí zobrazovat jen v jednom dalším okně

Franta
videoservis@tiscali.cz

Koupil jsem ji v létě 2005 se čtyřválcem, ale praskla klika - viz obrazek. V motoru nejdřív nastaly nepravidelné vibrace, z 90% se jevil motor O.K. Pak v tom začalo tlouct a celou dobu měl motor takový jakýsi tvrdší zvuk, ale šel jak vítr (super) až do poslední chvíle a i s prasklou klikou napůl šel motor nastartovat, ale strašidelně tloukl. Vyřešil jsem to tak že, jsem si sehnal ze zatopené eresy za ruzných problémů jiný 4válcový rozkradený motor (vrak), ale byla tam dobrá klika a celý spodek. Ze stávajícího motoru jsou písty s válcama (celý vršek). Motor jde dobře (dost dobře), ale když najíždím kopec naložený a s dvoukolákem, musím opatrně, jinak hicuje spojka.

Je celkem zajímavý pozorovat na silnici reakci některých lidí. Někteří si rychle vzpomenou, že s tím jezdili a kynou velmi významně jako že mi fandí a když vidí jak mám plně naložíno, tak kynou ať to ten stroj vydrží. Málo koho to nechá chladným a bez reakce.



Odhlučněním je taky na tom krytu kolem válců a myslím, že je to dobrý.



Na zadku zatím používám kola z Gazíka (od Tomáše) a taky je to pro moje použití zatím dostačující. Až jestli zapadnu tak pujdu hned pro šípáky. Do předu jsem sehnal tady na skládce pěkný zimní micheliny 15", tak jsem je nechal obut a už jsem to byl zkoušet i v lese. Je to o poznání lepší na průjezdnost a myslím i kapičku to líp péruje.




Brzdy a převodka řízení - to je teď úkol č.1 = řešit a s úspěchem vyřešit.