síň 3 |
Štítky Podle štítků se přívěsy se vyráběly v Arnstadtu, hydraulické pumpy v Tarthunu. Valníky bez sklápění, s dřevěným valem, se vyráběly ve Wanzlebenu. ![]() ![]() ![]() Informace o tom, jestli přívěs smí jezdit po veřejných komunikacích naleznete v poradně: DOKLADY. |
U pozdější varianty bylo uchycení zadních per stejné, jako u novějšího typu multikár. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dále se svislý plech pod předním čelem zkrátil jen na šířku svislých vzpěr - tyto jsou umístěny blíže sebe. - V podniku Alfa Solnice v údržbě, léta odstavený v hangáru. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |