síň 3



Štítky


Podle štítků se přívěsy se vyráběly v Arnstadtu, hydraulické pumpy v Tarthunu. Valníky bez sklápění, s dřevěným valem, se vyráběly ve Wanzlebenu.

přívěs k M25 přívěs k M25 přívěs k M25

Informace o tom, jestli přívěs smí jezdit po veřejných komunikacích naleznete v poradně: DOKLADY.



První typy přívěsů měly vzadu zkosený rám, jako tehdejší Multikára. Svislý plech pod předním čelem je v celé šířce a svislé vzpěry kolmé na přední čelo jsou umístěny dále od sebe.
Přívěsy se sklápěním mají délku korby jen 1,8 m, bez sklápění 2,05 m, šířku 1,35 m. Sklápěcí mají valníkovou nástavbu položenou výše.






U pozdější varianty
bylo uchycení zadních per stejné, jako u novějšího typu multikár.
























Dále se svislý plech pod předním čelem zkrátil jen na šířku svislých vzpěr - tyto jsou umístěny blíže sebe.

- V podniku Alfa Solnice v údržbě, léta odstavený v hangáru.








Klaďák






Provedení s delším rozvorem

Délka korby je 2,7 m, šířka 1,3m.












Nástavby s huntem a cisternou








Přestavby













Přestavby z Multikár